Кошик
225 відгуків
Подорожчання меблів,дверей,встигніть купити за старою ціною
  • RIOL
  • Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

У відповідності з "Законом про захист прав споживача" покупці інтернет-магазину Riol мають право обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів з дня покупки при дотриманні наступних умов: • Обміну або поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень. • Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд. • Збережена цілісність упаковки товару та всі її компоненти. • Збережені комлектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування. Вартість транспортних послуг з повернення товару належної якості дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем. Поверненню не підлягають такі товари: • знижені в ціні товари. • Зібрані або товари, що мають пошкодження • Розпаковані матраци • Товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення Згідно із Законом про захист прав споживачів подушки, постільна білизна, ковдри, інші постільні приналежності належної якості не підлягають поверненню/обміну. Расчет с покупателем проводится исходя из стоимости на момент его покупки. Деньги, уплаченные за товар, возвращаются в полном размере при условии доставки данного товара на склад продавца и проверке целостности комплектности возвращаемого товара. Учитывайте, что размещенные на сайте фотографии сделаны при студийном освещении и оттенки цветов могут отличаться в зависимости от освещения в Вашем доме. Гарантия не действительна в случае механических повреждений по вине заказчика, а также в случае изменения конструкции, перегруза или использования не по назначению приобретенного товара.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.